Sunday 6 March 2011

My First Outdoor Shoot In Kapit

Anita
Sam & Anita
Disini saya kongsikan pengalaman pertama saya mengambil gambar outdoor bagi pasangan Sam dan Anita, dan pada masa itu saya membantu Dino iaitu cousin saya sendiri. Turut ada oada masa itu Encik Kennedy dan isteri Puan Julita (make up artist).

Outdoor tersebut dibuat di Komplek Kerajaan Negeri, Kapit. Ini merupakan percubaan pertama saya atau lebih molek "Percubaan Pertamaku". Pada masa itu saya hanya dapat bersama di Komplek Kerajaan Negeri. Sadly, pada masa itu saya ada urusan dan tidak dapat bersama mereka di Mujong.

Selepas itu saya, Herry, Faizul, Djack, Terence dan Austin ada terlibat dalam satu Pre-wedding/Outdoor Untuk Eijam dan Zilah di Kapit. Terima kasih pada rakan-rakan yang sudi memberi tunjuk ajar dan pendedahan kepada saya dalam Pre-wedding atau Outdoor. Pengalaman belajar bersama mereka cukup bermakna bagi saya.

Saya berharap saya dapat belajar lebih banyak lagi outdoor/pre-wedding selepas ini bersama Sifu-sifu saya di Kapit. Tunjuk ajarku Sifu..

3 comments:

  1. lawa tok cak, ulih nuan ngaga biz tok.

    ReplyDelete
  2. hehehe bedau ulih g geng..g ka belajar lok..ila enti dah asai2 yakin ku try bro

    ReplyDelete
  3. first step tok cak, ngaga blog, udah nyak enti urang meda hasil nuan, bekenan dan terus amik nuan nyadi photographer.

    ReplyDelete